Flytting

Her finner du spørsmål og svar om flytting - enten du skal flytte til eller fra.

  • Hva gjør jeg med strømabonnement når jeg skal flytte?

    Du må enten bestille stenging av strømmen (gebyr kr. 1000,- for montør), eller flytting kan gjøres ved å logge inn på MIN SIDE. Her kan flyttingen utføres, men du behøver e-post adressen til den som skal ta over abonnementet. Abonnement blir stående på deg inntil vi har fått bekreftelse fra ny eier på at opplysningene stemmer.

    Du kan også benytte et overtakelsesskjema, og fylle ut skjema i fellesskap sammen med ny eier av strømmåleren. I følge våre vilkår har du ansvaret for at måleren blir stengt, eller overført til noen andre for at ditt abonnement skal kunne avsluttes. Bruk av flyttemeldingen på MIN SIDE, eller skjema har ikke noe gebyr.

    Gi beskjed til ditt nettselskap om flyttingen, og vi vil deretter motta den siste målerstanden og dato fra ditt nettselskap. Da vil vi utføre opphør av ditt abonnement og sende deg en korrekt sluttfaktura.

  • Hva gjør jeg med fiberabonnement når jeg skal flytte?

    Fiberabonnementet:

    Fiberkunder finner flytteskjemaet til høyre på denne siden.

  • Hva med siste fakturaen?

    Det er viktig at vi får oppgitt din nye adresse slik at vi kan sende siste fakturaen til deg. Dette for å unngå at posten blir sendt til gammel adresse, og ikke kommer frem til deg. Det kan ende med at det blir ekstra kostnader i forbindelse med påminnelser til deg.

  • Fikk du ikke svar på det du lurte på? Ta kontakt med oss. 

    kontakt-oss