Hvorfor har jeg fått faktura fra Tafjord Connect?

Fra og med 1. november vil fakturen på TV og internett komme fra Tafjord Connect, ikke fra Tafjord Marked som har fakturert på vegne av oss i en årrekke. Dette innbærer noen endringer for deg som kunde: 

  1. Ny avsender på fakturaen for TV og internett vil være Tafjord Connect AS
  2. Dette innebærer at beløpet skal betales inn til et nytt kontonummer: 1506.69.45593
  3. Dersom du tidligere har fått felles faktura for strøm og TV/internett og nå ønsker eFaktura på TV/internett fra oss i Tafjord Connect, må du inngå ny avtale om dette. Vi anbefaler vi deg å gi en generell aksept for eFaktura i nettbanken din. En slik aksept blir også kalt «Ja takk til alle», «Alltid eFaktura» eller «eFaktura fra alle», avhengig av hvilken bank eller betalingsapp du har.
  4. Dersom du tidligere har fått felles eFaktura for strøm/TV/internett, vil du nå få tilsendt en papirfaktura fra oss - uten fakturagebyr denne gangen. Dette fordi vi er ny avsender av fakturaen. Vi anbefaler vi deg å gi en generell aksept for eFaktura i nettbanken din. En slik aksept blir også kalt «Ja takk til alle», «Alltid eFaktura» eller «eFaktura fra alle», avhengig av hvilken bank eller betalingsapp du har. Da slipper du fakturagebyr fra oss også for fremtiden.

Dersom du ønsker Avtalegiro med oss, må du akseptere dette i nettbanken din når du skal betale fakturaen.

NB! Ønsker du Avtalegiro uten at vi må sende deg en papirkopi med fakturagebyr i posten, må du også akseptere eFaktura fra Tafjord Connect eller «Efaktura fra alle» i nettbanken din