TV-portalen er utilgjengelig?

"TV-tjenesten er for tiden utilgjengelig"?



Gjør en omstart av TV-utstyret ditt
Forsøk først å ta en "kaldstart" på dekoderen ved å trekke ut stikkontakten, vente noen sekunder og sette den tilbake på plass.

Hvis dette ikke løser problemet, gjør du en omstart av hjemmesentral ved å trekke ut og sette tilbake strømkabelen.

Sjekk driftsmeldinger på Mine sider
Logg på Mine Sider for å sjekke om det er feilmeldinger for ditt område som kan forklare hvorfor du ikke har tilgang til TV-portalen.

Sjekk tilkoblinger og kabler
Hvis omstart ikke hjelper, bør du sjekke kablingen mellom dekoder og hjemmesentral. Prøv å koble direkte fra dekoder til hjemmesentral ved hjelp av en lang nettverkskabel for å kunne utelukke at intern kabling via for eksempel punkt i veggen eller Wifi-pluss er problemet. Forsøk flere nettverksporter i hjemmesentralen og eventuelt en annen nettverkskabel for å være helt sikker.

Fungerer det fremdeles ikke?

Kontakt oss

Kilde: https://www.altibox.no/privat/kundeservice/tv/tv-portal-utilgjengelig/