Sammen med Telia arrangerte vi vår første Digital Hjelp, mandag 6. mai.

Sammen med Telia arrangerte vi vår første Digital Hjelp, mandag 6. mai.

Digital Hjelp i samarbeid med Telia

 

Mandag 6. mai arrangerte TAFJORD i samarbeid med Telia et gratis kurs i digital hjelp for beboerne i borettslaget Ålesund Sanitetsforening. Kurset ble holdt av våre digitale hjelpere fra Fiberpatruljen, som bidro til gode engasjerende samtaler, hjelp med TV-boksen og andre digitale utfordringer.

Digitalt utenforskap

Det er vanskelig for alle å holde følge i den digitale utviklingen. Det er stadig noe nytt å sette seg inn i, og vi er i en tid der nesten alt skjer digitalt. Både Telia og TAFJORD er enige om at vi kan prøve å gjøre en forskjell sammen.

 

Sondre fra Fiberpatruljen fikk god oppmerksomhet under presentasjonen.

Sondre fra Fiberpatruljen fikk god oppmerksomhet under presentasjonen.

Fokus på sikkerhet

Arrangementet startet med en gjennomgang av Digital Hjelp, Telia Play, Min Side, Fiberpatruljen, samt noen nyttige tips om nettsikkerhet. Sondre fra Fiberpatruljen vår, ga gode tips om hvordan de kunne unngå svindel, og tok en gjennomgang av de vanligste svindelmetodene. Noen fikk også spesifikk hjelp relatert til TV-boksen, mens andre fikk hjelp til forskjellig knyttet til sine mobile enheter.

Målet er flere kurs!

Med positive tilbakemeldinger fra arrangementet, er vi motiverte til å tilby flere slike kurs i fremtiden.  Vi ønsker å gjøre mer av det som kan hjelpe kundene våre til å bli mer komfortabel i det digitale universet, og ved bruk av produktene våre.

Bor du i et borettslag og ønsker besøk av oss for å gjennomføre Digital Hjelp? Da kan du melde interesse til Key Account Manager, Kristine Warholm.

 

Her viser Fiberpatruljen vår TV-boksen til en deltaker.

Her viser Fiberpatruljen vår TV-boksen til en deltaker.