Stengte fiberabonnementet åpnes tidligst etter at det utestående beløpet hos Svea Finans er betalt. Behandlingstid for åpning av fiberabonnement er 3-5 virkedager etter at betaling er utført.
I henhold til våre avtalevilkår forbeholder vi oss retten til å stenge misligholdte fiberabonnement.
Inkasso
Dersom betaling av utestående faktura ikke er innbetalt etter purring går saken videre til vårt inkassoselskap, Svea Finans. Betales ikke inkasso innen gitt frist vil du få et varsel på sms om stenging av fiberabonnementet med opplysninger om betaling. Dersom du betaler innen et par virkedager vil ikke abonnementet blir stengt.
For mer informasjon om saken(e), logg inn på minside.sveafinans.no
Åpningsrutiner
Dersom abonnementet ditt blir stengt vil du motta informasjon om dette på sms. Alt utestående hos Svea finans må betales for at abonnementet skal åpnes igjen. I tillegg vil det påløpe et gjenåpningsgebyr på kr 699,- på neste faktura.
Behandlingstid for åpning av stengte fiberabonnement er 3-5 virkedager etter at betaling er utført. Kvittering på innbetaling godtas ikke for gjenåpning.
Har du spørsmål, ta kontakt via kontaktskjemaet under. Velg "Fakturaspørsmål fiber" under kategori.
Gjeldende avtalevilkår